H I R D E T É S
KKVnet - Vállalkozás online
KKVnet - Vállalkozás online
  • Címlap
  • Kisvállalkozás
  • Közép- Nagyvállalat
  • Budapest belváros - Fogászat
  • VOSZ Piactér
  • TIPP
    • Kapcsolat
    • Magunkról
    • E-mail
    • Archívum
    • Oldaltérkép
    • Címkék

Prediktív elemzés az ügyfélélményért - Mesterséges intelligencia a marketingstratégiában

Prediktív elemzés az ügyfélélményért - Mesterséges intelligencia a marketingstratégiában

Tagadhatatlan a mesterséges intelligencia egyre nagyobb szerepe az ügyfelek megszerzésében és megtartásában. Miként alkalmazható a vállalkozások marketingstratégiájában a fokozott ügyfélélmény érdekében?

A mesterséges intelligencia egyre elterjedtebb és jól hasznosíthatóbb a marketingstratégiák terén.
 
Cikkünk első részében a nagyértékű ügyfelek azonosításában nyújtott támogatásáról esett szó.
 
Az MI azonban prediktív elemzéssel az ügyfélélmény fokozásában is segíthet.
 
A mesterséges intelligenciát egyre gyakrabban használják az ügyfelek adataiból származó minták és betekintések azonosítására.
 
Ez lehetővé teszi a marketingesek számára, hogy jobban megértsék az ügyfelek preferenciáit és hatékonyabban célozzák a kampányaikat.
 
A prediktív analitika alkalmazható a vevői szegmensek azonosítására, az ügyfél élettartamra vetített értékének mérésére, sőt, még az ügyfelek viselkedésének előrejelzésére is.
 
Idén, 2023-ban intenzívebbé válik a prediktív analitika, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy még nagyobb pontossággal előrejelezzék az ügyfelek igényeit és viselkedését.
 
Prediktív elemzés az ügyfélélményért - Mesterséges intelligencia a marketingstratégiában
Prediktív elemzés az ügyfélélményért - Mesterséges intelligencia a marketingstratégiában
 
A mesterséges intelligencia-támogatott prediktív analitika segítségével a marketingszakemberek kifinomult algoritmusokat használhatnak fel az ügyfelek magatartásának, ha úgy tetszik, megjósolására, s ezzel együtt a marketingstratégiák valós időben történő optimalizálására.
 
A vállalatok a mesterséges intelligencia által vezérelt prediktív analitikával személyre szabhatják a marketingkampányokat ügyfeleik egyedi igényei szerint, növelve ezzel a marketing hatékonyságát és az ügyfelek lojalitását.
 
Ezt szem előtt tartva, lássuk, hogyan használható a prediktív analitika marketingstratégiánk javítására 2023-ban.
 
1.Ügyfélszegmentáció alkalmazása
 
A prediktív analitikát lehet alkalmazni az ügyfelek vásárlási előzményei, preferenciái és egyéb viselkedése alapján történő szegmentálására. Ez felbecsülhetetlen azoknak a kis- és középvállalkozásoknak (de akár nagy cégeknek is), amelyek meg akarják célozni kampányaikat és személyre szabott élményt szeretnének nyújtani ügyfeleiknek.
 
2.A kampány teljesítményének javítása
 
Felhasználható a prediktív analitika a múltbeli kampányok hatékonyságának felmérésére, valamint a jövőbeliek felépítésének és bemutatásának előrejelzésére.
 
Hatékony lehet annak megértéséhez, hogy mely kampányok voltak sikeresek. Hasznos lehet az ügyféladatok felhasználása a nagy értékű szegmensek megcélzására, a prediktív elemzések alkalmazása az egyes szegmensek leghatékonyabb csatornáinak azonosítására, valamint az MI-alapú prediktív modellezés is, az ügyfelek viselkedésének előrejelzésére és a kampányok optimalizálására, a maximális hatás eléréséhez.
 
3.Személyre szabott ajánlások
 
A mesterséges intelligencia vezérelte algoritmusok segítségével termékeket és szolgáltatásokat ajánlhatunk az ügyfeleknek, múltbeli vásárlásaik, érdeklődési körük és viselkedésük alapján.
 
Ez segíthet a vállalkozásoknak abban, hogy optimalizálják marketingstratégiáikat – azzal, hogy személyre szabott ajánlatokat, kedvezményeket és értesítéseket kapnak az új termékekről és szolgáltatásokról.
 
A mesterséges intelligencia támogatta analitika abban is segítségünkre lehet, hogy nyomon kövessük marketingkampányaink teljesítményét és valós idejű változtatásokat hajthassunk végre a jobb teljesítmény érdekében.
 
A cikket folytatjuk.
 
L.A.

Címkefelhő

kkv,mesterséges intelligencia,technológia,

Pályázat

  • Számos magyar vállalkozás bővülhet megújuló erőművel

    Számos magyar vállalkozás bővülhet megújuló erőművel

  • Várhatóan november végén indul újra a Gyorsítósáv pályázat

    Várhatóan november végén indul újra a Gyorsítósáv pályázat

  • Több mint 100 új kisbolt nyílhat a Magyar Falu projektben

    Több mint 100 új kisbolt nyílhat a Magyar Falu projektben

Belföld

  • Malomipari technológiáját fejlesztette a Kunsági Malom

    Belföldi hírek Malomipari technológiáját fejlesztette a Kunsági...

NICE Bulvár

  • Kevesebb mint 55 perc alatt is diagnosztizálható a koronavírus?

    Egészség hírek Kevesebb mint 55 perc alatt is diagnosztizálható...

kkvnet_profight_240x150
jogpontok_kkv_240x150
KKVnet - Vállalkozás online
Kapcsolatfelvétel | Adatvédelmi nyilatkozat | Impresszum
MCOnet 2001-2025. - Minden jog fenntartva - Copyright - www.mconet.hu
MCOnet International