Magyar kisvállalkozásokat támogat az eMag új programja

Az eMag új programja a magyar kisvállalkozásokat és egyéni vállalkozókat kívánja támogatni.
Augusztus közepén indult el az eMag közös programja a Gazdasági Versenyhivatallal, amelyben a Magyarországon tevékenykedő kisvállalkozások és egyéni vállalkozók tevékenységét támogatják. A program az "Értékesíts hazait az eMAG-on!" nevet kapta.
Az eMag még tavasszal kapott 200 millió forintos bírságot a Gazdasági Versenyhivataltól, amiért a korábbi években több online kampányban is tisztességtelenek voltak a fogyasztókkal szemben. A versenyhivatal további 4 milliárd forint jóvátételre kötelezte az online áruházat, ezért az eMag bejelentette, hogy a hazai kkv-k online értékesítésének támogatására fordítják ezt az összeget.

Több 100 ezer új fogyasztóhoz juthatnak el a hazai kkv-k termékei
A program keretében az ország egyik legnépszerűbb internetes áruháza jutalékmentes értékesítést biztosít a kkv-knak, mindezt pedig időkorlátozások nélkül. Az Értékesíts hazait az eMAG-on! programhoz alapítványok, non-profit szervezetek, illetve olyan évi nettó 100 millió forintnál kevesebb árbevétellel rendelkező magyar cégek csatlakozhatnak, akik belföldön tevékenykednek.
A program a kézművesektől kezdve a kisiparosokig minden hazai kkv számára óriási lehetőségek biztosít az online megjelenésben. A platformon a cégek új vásárlók százezreit érhetik el, amely bővülést és új munkahelyek teremtését eredményezheti.
A felületen a hazai termékeket egy virtuális matricával jelöli meg az eMag. A programban résztvevő termékek a "Rendelj hazait" nevű matricával lesznek beazonosíthatók. Az eMag nem csak felületet biztosít a magyar cégeknek, hanem kapcsolattartóik az előállítással, a termék dokumentációval, az online marketinggel és a jogi ügyekkel kapcsolatban is segítségükre állnak.
Forrás: MTI, eMag, Kosárérték
CS.SZ.