H I R D E T É S
KKVnet - Vállalkozás online
KKVnet - Vállalkozás online
  • Címlap
  • Mikro- Kisvállalkozás - Startup
  • Közép- Nagyvállalat
  • TIPP
    • Kapcsolat
    • Magunkról
    • E-mail
    • Archívum
    • Oldaltérkép
    • Címkék

Hangalapú keresés, mint uralkodó digitális marketing trend

Hangalapú keresés, mint uralkodó digitális marketing trend

Manapság a hangalapú keresésre és a digitális asszisztensekre hatalmas digitális marketingpotenciálként tekinthetünk vállalkozásunk, termékeink népszerűsítése terén.

Gondoltuk volna 10 évvel ezelőtt, hogy egy, Siri-szerű asszisztens segítségünkre lehet a digitális marketingben?
 
A keresési eredményeket azzal is uralni lehet, hogy készen állunk a hangalapú keresésekre, a digitális asszisztensek használatára. Ezekre ugyanis óriási digitális marketingpotenciálként tekinthetünk.
 
A mai trendekről szóló cikk első részében a mesterséges intelligencia lehetőségeiről esett szó.
 
A második legnépszerűbb trend a hangalapú és digitális asszisztensek használata.
 
Annak, hogy egy réstechnológiából a hangalapú keresés ekkora lehetőséggé – és az emberek életének szerves részévé – nőtte ki magát, a kényelem az oka. Hanggal kereshetünk rá valamire, amire szükségünk van.
 
Hangalapú keresés, mint uralkodó digitális marketing trend
Hangalapú keresés, mint uralkodó digitális marketing trend
 
Egyre több ember használ hangasszisztenseket - ilyenek a Siri, az Alexa, a Bixby vagy a Google Assistant -, arra, hogy információkat keressenek az interneten.
 
Ennek eredményeként a marketingszakembereknek hangalapú keresésre kell optimalizálniuk tartalmukat, ha azt szeretnék, hogy célközönségük megtalálja őket. Itt jön képbe a SEO.
 
Jelenleg a digitális asszisztenseket többnyire alapvető feladatokra, például időzítők beállítására és zenelejátszásra használják. A jövőben azonban összetett kérdésekre is képesek lesznek válaszolni.
 
Ahelyett például, hogy egy hirdetést látniuk vagy hallaniuk kellene és mentálisan feldolgozniuk, az emberek megkérdezhetik a digitális asszisztenseket a termékekről és azonnali válaszokat kaphatnak.
 
Fontos kiemelni azt is, hogy a múltban a hangra aktiválható eszközök többnyire okostelefonokra és okoshangszórókra korlátozódtak - mára azonban mindenhol megtalálhatóak: tévékben, autókban, háztartási gépekben, ami megkönnyíti a fogyasztók számára a márkákkal való interakciót és a vásárlási döntések meghozatalát, anélkül, hogy képernyőt kellett volna használniuk.
 
Egyértelműnek látszik, hogy a digitális asszisztensek és a hangalapú keresés hatással lesznek a digitális marketingre 2023-ban és az elkövetkező években.
 
Azok a vállalkozások, amelyek képesek stratégiáikat ezekhez az új technológiákhoz igazítani, jó helyzetben lesznek a jövőbeni sikerhez.
 
A cikket folytatjuk.
 
L.A.

Címkefelhő

digitalizáció,hangasszisztens,kkv,technológia,

Pályázat

  • Számos magyar vállalkozás bővülhet megújuló erőművel

    Számos magyar vállalkozás bővülhet megújuló erőművel

  • Várhatóan november végén indul újra a Gyorsítósáv pályázat

    Várhatóan november végén indul újra a Gyorsítósáv pályázat

  • Több mint 100 új kisbolt nyílhat a Magyar Falu projektben

    Több mint 100 új kisbolt nyílhat a Magyar Falu projektben

Belföld

  • Malomipari technológiáját fejlesztette a Kunsági Malom

    Belföldi hírek Malomipari technológiáját fejlesztette a Kunsági...

NICE Bulvár

  • Kevesebb mint 55 perc alatt is diagnosztizálható a koronavírus?

    Egészség hírek Kevesebb mint 55 perc alatt is diagnosztizálható...

kkvnet_profight_240x150
jogpontok_kkv_240x150
KKVnet - Vállalkozás online
Kapcsolatfelvétel | Adatvédelmi nyilatkozat | Impresszum
MCOnet 2001-2023. - Minden jog fenntartva - Copyright - www.mconet.hu
MCOnet International