A legfenntarthatóbb cég lett a Magyar Telekom
A világ 3800 befektetési célpontjának fenntarthatósági működését vizsgáló ISS-oekom jelentése szerint a Magyar Telekom a legjobban teljesítő vállalat lett a telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontjából. Az eredményt hosszú évek óta tartó átlátható, működésének minden szegmensére kiterjedő fenntarthatósági tevékenységével érte el.
A 2017. évi fenntarthatósági jelentés kiemeli a digitalizáció pozitív hatásait a fenntartható fejlődésre. A távmunka környezetkímélő hatása is jelentős: a társaság munkatársai tavaly több mint 123 ezer napon távmunkáztak, és ezzel közel 4 millió kilométernyi utat és 20 évnyi utazási időt spóroltak meg. Emellett a csoport 600 millió forintot költött környezetvédelmi beruházásokra. Főként karitatív és digitális edukációs célok szolgálatában a munkatársak 2017-ben összesen 13 641 munkaórát töltöttek önkéntes munkával, 58,7 millió forint értékű elvi hozzájárulást nyújtva ezzel a társadalomnak. A Telekom célja, hogy 2020 végére a digitális készségek fejlesztését szolgáló kezdeményezéseivel 100 ezer embert elérjen Magyarországon.
A Telekom hisz abban, hogy az infokommunikáció akadálymentesít, hozzájárul a társadalmi különbségek csökkentéséhez
A vállalat hisz abban, hogy az infokommunikáció akadálymentesít, hozzájárul a társadalmi különbségek csökkentéséhez, és fokozza az egyén és a közösségek versenyképességét. Ennek jegyében a Telekom tavaly folytatta hálózatfejlesztését hozzájárulva ahhoz a kormányzati célhoz, hogy 2018 végére minden magyar háztartásban elérhető legyen a nagysebességű, szélessávú vezetékes internet. Közölték, hogy tovább erősítették az együttműködést az Autistic Art Alapítvánnyal, és mesetabletek adományozásával támogatta a lakóotthonokban zajló foglalkozások digitális fejlesztését. Továbbá folytatták a Legyél Te is Informatikus! pályaorientációs programot.
MTI/T.D.