H I R D E T É S
KKVnet - Vállalkozás online
KKVnet - Vállalkozás online
  • Címlap
  • Kisvállalkozás
  • Közép- Nagyvállalat
  • Budapest belváros - Fogászat
  • VOSZ Piactér
  • TIPP
    • Kapcsolat
    • Magunkról
    • E-mail
    • Archívum
    • Oldaltérkép
    • Címkék

Javíthatja az ügyfélélményt a mesterséges intelligencia

Javíthatja az ügyfélélményt a mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia megjelenésével a kis- és középvállalkozások lehetőséget kaptak arra, hogy a technológiát előnyükre fordítsák. Az ügyfélélmény-javítás ezen belül is kiemelkedő haszon.

Minden jel arra utal, hogy a kis- és középvállalkozások sikerének kulcsa 2023-ban és a közeljövőben a mesterséges intelligencia (MI) vezérelt, emberközpontú megközelítés.
 
A kkv-k előtt tornyosuló, jelentős kihívások – beleértve a korlátozott erőforrásokat, a felpörgött versenyt, valamint a késztetést, hogy lépést kell tartani a fejlődő technológiákkal – nem tekinthetők újdonságnak. A változó piaci feltételek közötti eligazodás sem könnyíti meg a dolgukat, ha előrébb szeretnének kerülni.
 
Cikkünk első felében arról esett szó, hogyan egyszerűsíti le az informatikai folyamatokat a mesterséges intelligencia.
 
Komoly előnye azonban, hogy az ügyfélélmény javításában is nagy szerepet játszhat.
 
Az ügyfelek korai találkozása a mesterséges intelligenciával chatbotok formájában történt. Az MI-alapú chatbotok 24 órás ügyfélszolgálatot kínálnak - anélkül, hogy szükség lenne nagy ügyfélszolgálati csapatra. Válaszolhatnak a gyakran ismételt kérdésekre, termékajánlatokat adhatnak és akár a rendeléseket is feldolgozhatják.
 
A chatbotok képességei fejlődtek az utóbbi időben - a vásárlók velük szembeni elvárásaival együtt.
 
Javíthatja az ügyfélélményt a mesterséges intelligencia
Javíthatja az ügyfélélményt a mesterséges intelligencia
 
Kétségtelen, hogy a kis- és középvállalkozásoknak előnyben kell részesíteniük az ügyfélélményt. Mivel 66 százalékuk többet tervez ebbe beruházni, az MI-integráció kulcsfontosságú lesz az ügyfelek pozitív elköteleződése szempontjából.
 
Az ügyfélszolgálat automatizálásával – persze ott, ahol az ésszerű -, a kkv-k időt takaríthatnak meg és átcsoportosíthatják az erőforrásokat olyan, nagyobb értékű tevékenységekre, amelyek célja az általános ügyfélélmény javítása.
 
A mesterséges intelligencia is egy módot kínál az ügyfelek élményének javítására, amennyiben a cég a marketingstratégiájában kihasználja azt.
 
A Mckinsey intézet kutatása szerint a fogyasztók 71 százaléka azt várja a cégektől, hogy személyre szabott interakciókat biztosítsanak, s 76 százalékuk frusztrált lesz, ha ez nem történik meg.
 
A mesterséges intelligencia segítségével azonban a marketing szakemberek elemezhetik az ügyfelek adatait és mélyebb betekintést nyerhetnek viselkedésükbe. Ez segít nekik jobban megérteni, hogyan szabhatják testre és személyre marketingkampányaikat, hogy az ügyfelek számára kedvezőbb élményeket biztosítsanak a vásárlás folyamán.
 
A generatív mesterséges intelligencia immár a technológiai halmazokba is integrálható - felgyorsítva az üzenetek írását és az ügyfelek kérdéseire adott választ.
 
Egy SMS-kampányt indítani kívánó vállalkozás például a mesterséges intelligencia segítségével generálhat üzeneteket a kampány célját, célközönségét figyelmbe véve és a kívánt cselekvésre való felhívás céljából. Ugyanakkor, tisztában lesz az ügyfelek reakcióival is.
 
A mesterséges intelligencia képes azonosítani a trendeket és előre jelezni azokat a jövőre nézve.
 
E megállapítások alapján a marketingszakemberek eldönthetik, hogyan osztják fel költségvetésüket, és kit céloznak meg hatékonyabban. Ez segít vonzani, táplálni és átalakítani a potenciális ügyfeleket – ez pedig kulcsfontosságú a kkv-k számára, mivel folyamatosan versenytársaik előtt kell maradniuk.
 
Elmondható tehát, hogy a mesterséges intelligencia számos lehetőséget kínál a kkv-k számára, hogy javítsák működésüket, az ügyfélélményt és növeljék bevételeiket.
 
Fontos azonban szem előtt tartani, hogy az MI-t egy emberközpontú megközelítésbe kell integrálni, amely összhangban van a kkv értékeivel és céljaival. Ezzel a kkv-k előnyükre fordíthatják a mesterséges intelligenciát, versenyképesek és relevánsak maradhatnak a folyamatosan változó üzleti környezetben.
 
L.A.

Címkefelhő

digitalizáció,kkv,mesterséges intelligencia,

Pályázat

  • Számos magyar vállalkozás bővülhet megújuló erőművel

    Számos magyar vállalkozás bővülhet megújuló erőművel

  • Várhatóan november végén indul újra a Gyorsítósáv pályázat

    Várhatóan november végén indul újra a Gyorsítósáv pályázat

  • Több mint 100 új kisbolt nyílhat a Magyar Falu projektben

    Több mint 100 új kisbolt nyílhat a Magyar Falu projektben

Belföld

  • Malomipari technológiáját fejlesztette a Kunsági Malom

    Belföldi hírek Malomipari technológiáját fejlesztette a Kunsági...

NICE Bulvár

  • Kevesebb mint 55 perc alatt is diagnosztizálható a koronavírus?

    Egészség hírek Kevesebb mint 55 perc alatt is diagnosztizálható...

kkvnet_profight_240x150
jogpontok_kkv_240x150
KKVnet - Vállalkozás online
Kapcsolatfelvétel | Adatvédelmi nyilatkozat | Impresszum
MCOnet 2001-2025. - Minden jog fenntartva - Copyright - www.mconet.hu
MCOnet International