Újabb magyar innovációs siker a Caramoon
A Mogyi új terméke eső hallásra kissé merésznek tűnhet, de a piacra kerülés óta leadott közel 2 millió tasak igazolja, hogy az új íz várakozáson felül teljesített. Magyar és nemzetközi szinten is tarol a Caramoon íz kombinációja, mely már 23 országban, köztük Thaiföldön és Izraelben is kapható.
A Mogyi legújabb, Caramoon névre hallgató terméke két kontinensen is bebizonyított, két nemzetközi szakmai expón is előkelő díjazásban részesült. Szeptemberben Dubaiban a Yummex Expo Best Snack Innovation díjat nyerte el a Caramoon, Párizsban pedig a Best Snack kategória győztese díjat vehették át a márka képviselői.
A Caramoon sikere abban rejlik, hogy egy különleges kukorica fajtát használnak, amelyet kipattogás után egyenletesen bevonnak édes vajkaramellás cukormázzal. Ez az ízkombináció kissé szokatlan, hiszen a pattogatott kukoricára gondolva elsőként mindenki egy sós ízre asszociál, ez a termék azonban mégis hatalmas magyar és nemzetközi sikereket ért el.
A Mogyi Európai szinten az egyik legnagyobb pattogatni való kukorica gyártónak számit, az elmúlt évben több mint 24 milliárd forintos árbevételt értek el. Különlegességük, hogy a kukoricát egészen a vetőmagtól az asztalra kerülésig ellenőrzik, ezért csak saját termelési rendszerükön keresztül szerzik be az alapanyagot. Törekszenek arra, hogy termékeik minél több országba eljussanak, és igyekeznek azokat folyamatosan fejleszteni, új ízeket gyártani, hogy a jövőben is változatos és ízletes termékek kerüljenek a boltok polcaira.
-BT-